Gott med buffé

Hittade på lite saker ikväll ändå. :)
Vid 19 kom vi på att vi inte hade ätit middag, åt flingor vid 13 kanske, så var därför inte hungrig vid middagstid. Eftersom inget var planerat för kvällen så stack vi till Biteline o åt tacobuffé o kollade på hockey. Som väntat så blev sverige utslagna, men de var trevligt där ändå. :)
Tänkte ta öl till maten, men tänkte att man blir så mätt av kolsyra. Men tog iaf en kaffedrink sen för att inte somna under matchen. :p Den var jättegod! :)

Imorgon blir de städning, har ju försökt städa i flera dar, men inte klar än eftersom jag inte haft det riktiga städrycket. Varit för lat o stressad. Men imorgon måste jag städa innan vi åker till Birsta, för sen får vi antagligen besök. :-D

Försöker spela beta mot Sofie nu, men hon skriver snabbare än vanligt, så går inte så bra att blogga samtidigt som jag trodde de skulle göra. ;-p
Ska koncentrera mig på spelet nu innan min tid har gått ut. :)




Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0