Jag överlevde

Trodde aldrig jag skulle klara natten. De var en enda lång plåga! Var så trött så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. Var ju inte direkt kul att koda, minst en gång gick jag ut ur datasalen för att jag inte kunde hålla mig vaken när jag satt ner. :p
När jag var på maskinen behövde jag två som förklarade hur jag skulle göra, innan jag kunde komma ihåg hur man gjorde.
Har inte varit där på jättelänge, o de är nya saker sen jag var där sist. Men ändå... TVÅ STYCKEN!! Kändes ju lite dumt, tur att dom två inte visste om att båda fick förklara. :p
Sa fel namn till allt o alla oxå, hjärnan var verkligen inte med. Blev ju inte bättre av att jag hade ont i huvudet hela kvällen o natten, men tack vare Ipren-mannen blev de bra några timmar iaf.

Självklart blev jag ju piggare när jag gick hem i det underbart fina vädret, så nu sitter jag här o väntar på att kattungarna ska lugna ner sig lite. :) Gizmo spottade nyss ut en tand, tror inte Nova tappat nån tand än, inte vad jag sett iaf. Men är ju lite svårt att hålla koll på sånt, märker de bara om jag ser det precis då eller hittar en tand på golvet. :)

Nu är de iaf HELG!!! Ledig till måndag, o de ska bli så SKÖNT!!! Kommer inte ens ihåg när jag var ledig så länge sist. :-D Kommer ju kännas som minisemester nästan. ;o)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-05-29 @ 08:15:40 URL: http://anst86.blogg.se

njut av din ledighet :D kram!

Postat av: sandradee
2008-05-29 @ 13:11:02

efterfest du vet:P


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0