Extrajobb

Idag är jag segare än segast. Tror att de blev 6 timmars sömn idag, men känns mer som 3-4. :p
Om två timmar är de dags för jobb igen, så ska väl försöka bli lite pigg före det. Lite frukost/middag kanske hjälper? ;-) Vet bara inte vad vi ska äta, har noll fantasi.
De gick bra att jobba inatt, blev mkt skratt. Mira o Lina va roliga som vanligt. Speciellt sista timmen tror jag att jag o Myran skrattade åt allt. :p

Imorgon kommer lönen, får ingen överdrivet bra lön precis, den är ganska normal. Hade bara 5 h mertid förra månaden, dessutom förlorade jag ju ganska mkt ob på att jag varit sjuk en tors kväll/natt, städfredag + sön kväll/natt. Tur att jag bara är förkyld typ en gång varje år. :p
Nästa månad hoppas jag på bättre lön, har jobbat 28 h extra hittills den här månaden, men de hade kunnat varit mer. Har räknat ut att jag tackat nej till ca 20 h oxå, ibland av lathet o ibland för att jag varit upptagen med annat. :)

Snart kommer de hit en kille som ska köpa vår diskmaskin. Hoppas han vill ha den! :) Fast har även 2-3 andra som är intresserade av att köpa den.

Nej, nu är de dags för att göra sig klar inför fjärde jobbnatten i rad *gäsp*.

Vet att Lina läser bloggen ibland, så Lina, så här ser en av bilderna ut som du ville ha. Ska skicka alla bilder.... nån gång. :p



Lina på vår lagfest när vi åkte med Medvind.

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Veronica
2008-10-24 @ 09:25:52

Hej hej. Det blev radhuset i Johannedal :) Har ni tid i helgen så kan vi kanske visa vart det är. Kom på att jag ska nog fråga vad ska ni göra i helgen?? Vi måste träffas snart känns som en liten evighet sen sist. Kram på er :)

Postat av: Anonym
2008-10-24 @ 11:20:18

Lina är sötare IRL :-)

Postat av: Anonym
2008-11-12 @ 15:13:58

Fy fan.. En hemlig beundrare el nån som bara inte tycker ja fastna på bild ;p tycke den vart rätt okej själv. Å kakan va inte å leka med heller, grymt Eva han knäppa innan den va borta :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0