Galna katter

Sitter här o skrattat åt galningarna. Gizmo o Nova har ju varit ensamma hela natten eftersom vi jobbat. Tydligen så har dom sovit, för nu är dom verkligen fulla av bus. Dom springer runt o jagar varann, flyger över bord, soffa o stolar. Anfallar allt som rör sig o verkar tycka att livet är toppen. :) De är så kul att se. Just nu ligger Gizmo o brottas med mattan i hallen, Nova ser ut som att hon snart ska anfalla honom. ;-)

Natten på jobbet har gått riktigt fort o bra, enda problemet är väl min hand som spökar. Måste kanske göra nått åt den? Vissa dagar är bätrte o vissa är sämre, beror väl lite på hur mkt jag använt handen o så.

Idag ska grannen ha visning på sin lägenhet. Han har en lägenhet som är 58 kvm, alltså 10 kvm mindre än våran. Såg att utgångspriset är 625 000! Jag tycker de känns lite mkt. :p Iofs är köket ganska nytt, 3-4 år gamalt, men ändå.
Blir lite nyfiken på vad vår lägenhet kan va värd. Iofs är köket gammalt, men ändå. När vi flyttade in för några år sen så var iaf alla tapeter o alla golv i hela lägenheten helt nya. :) Så är ju inte dåligt skick på den.

Nej, nu är de nog dags att sova snart. Annars hinner jag inte göra nån nytta idag innan jag ska tillbaka till jobbet igen. ;-p

Lägger in en lite gullig video som jag gillar. Den påminner om Gizmo väldigt mkt. :p


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0