Cinderella

Haha... satt o slötittade på kanal 5:s nya program, Färjan. Den handlar om personalen o gästerna på Cinderella. Var ganska kul att titta o känna igen olika platser på båten, de var ju den båten vi åkte med i somras när vi åkte med jobbgänget. =)

Sitter nu o väntar på att min mysis ska komma hem. Han har varit på nått möte, men tror han är på väg hem snart. Jag har gjort sån där efterrätt som jag bjöd på i lördags på tjejmiddagen. Han ville smaka den, o eftersom den var slut så gjorde jag ny. :) De smakar som äppelkaka me knäcksmak, lite svårt att förklara. Väldigt gott är de iaf! :)
Så ska mysa, äta den o kanske kolla på nån film innan de är dags för mig att sticka till jobbet.

Till middag idag gjorde jag en variant på maten som jag bjöd på i lördags. Men hade inget kött i, bara alla grönsaker o liknande kryddor. O bytte ut matlagningsgrädden mot lätt cremefraiche. De blev en supergod sås/gryta, åt den som pastasås till spagetti. Kan rekommenderas. :)

Nu ringde han, så nu ska jag springa ner. Vi ska åka o köpa vaniljglass o lite annat. :)



Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0