Billigt smink

Idag lyckades jag äntligen ta mig iväg till Lindex. Hade ju fått sånt där erbjudande, om man handlade smink för 300, så fick man 100 kr rabatt. :)
Enda nackdelen var att man måste visa sitt Lindex-kort, o jag hade ingen aning om vart mitt kort tagit vägen!
När vi var klara att åka igår så hittade jag inte kortet, så då gav vi upp o åkte ingenstans istället. :p
Har varit så slö hela veckan, skum förkylning de här. Men idag börjar jag äntligen känna mig piggare. :)

Gjorde ett nytt försök idag o hittade kortet i en väska som jag inte använder så ofta. Så nu har jag lite nytt smink, inte helt fel. :)
Sen var vi till mina föräldrar en snabbis o fikade. Hade lovat länge nu att vi skulle komma dit, men sen ville dom inte bli smittade av mig. Konstigt va? ;-)
Så vi skulle dit nått i helgen, men har knappt funnits nån tid o ork före idag.

Vi hann va där några minuter iaf o sen skulle Lars o min brorsa iväg o bära saker. Jag åkte hem för att fixa här i lägenheten. Syns att de inte blivit mkt städat den här veckan.
Ska ta tag i städning o disk nu o sen börja fixa maten som vi skulle äta igår, så den är klar tills Lars kommer hem.

Har äntligen fört över lite bilder till datorn igen. Tog ju kort både på hockeyn o utflykten i fredags. Var en riktigt mysig utflykt, skriver om den lite senare. :)

   

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0