Grattis bloggen!

Upptäckte nu att jag har haft min blogg i 1 år. Igår var de 1 år sen jag skrev mitt första inlägg här. :) Tiden går fort!
Vet inte riktigt vad som ändrats under det året. Bloggen har bytt utseende 3-4 ggr. Från början visste jag ju inte ens hur man ändrade färger o teckensnitt. :p
Tror även jag skrev längre inlägg i början, fast mer sällan. Men största skillnaden är nog ändå att i början hade jag aldrig några bilder. =)

Åh, tänk om man kunde vinna en weekend nånstans. Jag vill resa bort! Men de kostar ju så mkt...
Förra årets resor var toppen! Alla 5 var riktigt roliga! Skulle inte ha nått emot att åka tillbaka till t ex Hannover eller Budapest. Men med tanke på hur mkt de kostar att resa, så skulle de ju förstås vara bättre att lägga pengarna på att åka till ställen man inte besökt tidigare.

Men man kan ju sitta o drömma sig tillbaka iaf. ;-)


Budapest




 


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sophie
2009-02-03 @ 17:24:41 URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/

Grattis bloggen :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0