Skruv i ögat

Sitter här o väntar på att Ipren-mannen ska hjälpa mig. Har så ont i huvudet så tror jag blir galen snart...
Sån där jobbig huvudvärk som är som blixtrar, som man blir yr o allmänt konstig av. Hade så sista timmarna på jobbet, inte kul. :-(
Känns som att man har en skruv  i huvudet, strax ovanför ögat. O ibland kommer nån o bankar på den, för att de ska göra ännu ondare, så de typ blixtrar till... Hmm... väldigt fin o intressant beskrivning. :p

Men snart har nog Ipren-mannen hittat till det onda, så han kan ta bort det o så jag kan få sova gott. :)
Har fått några förfrågningar om vart lördagens festbilder tagit vägen. Har inte ens kollat igenom dom än, men har iaf lagt in dom på datorn. Så senare idag så ska jag nog ta mig i kragen o lägga in dom här. :)


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0