Listor!

Jag har blivit en riktig list-människa. Eftersom jag är så senil, så måste jag göra listor ofta. T ex va jag ska packa ner, saker jag måste göra innan man ska få besök osv...
Fast gör dom inte bara för att komma ihåg allt, utan även för att de är så skönt när man kan stryka sakerna o veta att man gjort dom. Därför kan jag även skriva upp småsaker när jag har mkt att göra, som t ex bädda, för då blir man mer motiverad att fortsätta me allt, om man ser att man prickat av några saker. Låter kanske knäppt?  ;-)

 

Idag har jag gjort 2 listor, en för saker vi ska göra idag (i nödfall blir vissa av sakerna imorgon) o en lista för saker som ska göras på lördag. :)
Skönt att tvättstugan o större städning redan är gjord, så de blir mindre grejer att göra. Har ju inte mkt tid. Jobbar kväll/natt idag o börjar 16 imorgon, sen är de lördag :-D




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-01-29 @ 16:26:37 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Gör gärna listor jag med:)

Ja du blogg.se har strulat en hel del! Bilder går inte att lägga in,bloggar går inte att kommentera,och lita annat!

Postat av: Elin
2009-01-29 @ 16:30:24 URL: http://distinguish.blogg.se/

Sv: Nej det är inte svårt om man gör som man ska, sätter nageln framför magneten direkt när man målat och håller kvar i minst 20 sekunder! :)

Postat av: anna
2009-01-29 @ 17:29:56 URL: http://anst86.blogg.se/

oj, det märks att vi är släkt isf, för jag gör också listor.. på allt! :) precis som du, typ bädda sängen, diska etc..

Postat av: Nelly
2009-01-29 @ 21:43:44 URL: http://neeely.blogg.se/

du kan få min lista nu när jag ska vara borta 4 dagar uscha vill inte ens tänka på allt jag måste ha med mig :S..haha jo peter blir alltid lika glad över det skämtet!

trevligt helg och hoppas ni får skoj på lördag!

Postat av: Hasse
2009-01-30 @ 09:56:26

hur gammal e du egentligen? ;P


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0