Kalldusch

Precis tagit en riktig kalldusch för att svalka ner mig i värmen. De var 28 i skuggan förut, nu har termometern hamnat i solen så nu visar den ju inte rätt. Men i solen är de iaf 39. =)
Tycker synd om katterna, inte så lätt för dom att svalka sig. Men kör två fläktar och ska köpa en till idag. Dessutom har vi alla fönster öppna så mkt som de går (utan att dom kan springa ut).
Tycker de är jättehärligt med sommar, sol o värme, så tänker inte klaga. Men skulle ju inte va helt fel med några grader svalare inomhus. ;-)
Men tydligen så stiger värmen uppåt i stenhus o vi bor ju längst upp. Andra jag känner som bor längst upp har samma problem.

Känner mig riktigt piggelin idag! :) Och är på MKT bättre humör nu än jag var på jobbet på morgonen. Som tur var så tror jag ingen märkte? :p
Vi var lite folk så var jag ensam på ett ställe där man egentligen ska vara två. De gick bra fram till 2.30, men sen var de STRESSIGT!
Hade ju dessutom ont, så kunde inte jobba i det tempo som behövdes. :( Blev skitsur på mig själv för de, så tur jag var ensam så ingen märkte av mitt dåliga humör. :p
Blev ju inte precis gladare när jag såg en viss person på S som stod o latade sig lite då o då...
Hoppade iaf över 3-rasten för att hinna, så de ju bra till slut. :)

Nu är de dags att åka o köpa fläkt eller ac. Får se vad de blir. :)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Angelica
2009-07-01 @ 16:53:01 URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

sv hehe jaså var har du då åkt när du åkt mer norr?

Postat av: Sofie
2009-07-01 @ 17:28:15 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

så myxigt det låter :)

Postat av: my
2009-07-01 @ 17:42:37 URL: http://myilivet.blogg.se/

Kalldusch behövs! Och stackars katter....men pälsen så varm!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0