Midsommardrink

Sitter äntligen o vilar fötterna.
Kvällen på jobbet gick ovanligt snabbt. :)

Efter att jag kom hem har jag bott i köket. Håller på att baka o fixa inför imorgon/lördag. Har gjort foccacia (stavas de så?) och matmuffins. Vet inte om nån av dom blir bra, men man kan ju alltid hoppas. ;-)
Håller på att jäsa dom nu innan dom ska in i ugnen, så får inte sova på iaf en timme till.

Nu tänkte jag blanda mango-drinken till Lars för att se vad han tycker om den. Vet inte än exakt hur jag ska göra den, men får väl testa lite. :)
Ska inte göra nån stark åt honom iaf, me tanke på att han sitter o skriver en uppsats just nu. ;-)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: sändra!
2009-06-19 @ 05:04:18 URL: http://sandradeee.blogg.se/

han fick en klocka:)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0