Hotellmys! :)

Sitter här på hotellrummet o har de mysigt. Lars koller på tv, så jag passar på att skriva ett litet inlägg här.
Vi tänkte spela kort, men kortleken är ju hemma.
Det är även laddaren till kameran... :( Och självklart så börjar ju batteriet redan att klaga, så får se om de blir nått fotande i helgen...

Vi lämnade iaf S-vall imorse o kom hit upp till Skellefteå ganska sent på eftermiddagen. Resan gick bra, jag sov väl en del, men var vaken ovanligt mkt också. :p Jag brukar ju ha lätt att somna i bilar, även när jag är pigg. :p
Hade gjort mackor o köpt Ballerina Choko, så vi stannade efter ungefär halva vägen o fikade.



När vi kom hit upp så checkade vi in på hotellet, sen åkte vi nästan direkt till kusin Anna o Marcus. Dom bjöd på god middag o vi fick se deras fina lägenhet. :)
Efter maten följde jag med killarna på hockey, Anna stannade hemma, hon har ju tenta imorgon (håller tummarna för dig). De var bra stämning på hockeyn o Skellefteå vann som tur var. Även "mitt" lag, Timrå, vann! :)
Mkt bra början på slutspelet, hoppas det fortsätter så.



Nu ska jag krypa ner i sängen o kolla lite på tv eller läsa tills jag blir trött. Natti! :)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Elin
2009-03-06 @ 00:37:55 URL: http://distinguish.blogg.se/

Jag också! Så snyggt med brons och brunt i makeup! :)



Mums, ballerina-kex! Var den nya smaken god? :)

Postat av: nelly
2009-03-06 @ 05:23:20 URL: http://neeely.blogg.se/

jajemen det blev sålt :D

Postat av: Lillan
2009-03-06 @ 06:57:12 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon! Japp! Vi var där! Otrolig stämning!

Postat av: Lina
2009-03-07 @ 22:04:14

Lite gladare min än sist jag såg karln din...


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0