Bowling på O´learys

Hann aldrig skriva nått här igår. Dagen flög iväg. :)
Efter lite städning o sånt här hemma så vandrade jag till Sidsjön för att gå på svanjakt. Men svanen var borta, jag som ville ha ett fint kort. :p
Så istället gick jag vidare till föräldrarna för att sitta o prata ett tag innan de var dags att ta sig hemåt igen.

På kvällen hade vi lagfest med jobbet. Vi bowlade o åt på O´learys. Jag var USEL!! Men inte sämst. ;-) Kan ju iaf inte va svårt att få bättre resultat nästa gång iaf. ;-)
De var kul iaf, o jag vill bowla snart igen. Handen känns inte alls bra efter bowlingen, men de var de nästan värt. De är ju så roligt att bowla! :)

Efter bowlingen åt vi mat. Som tur var så hjälpte Erik till me att äta upp stripsen. :p Fajita pitan var god, förutom att de var för mkt ostsås eller va de var, men den va ju lätt att skrapa bort.
Flera av killarna sa att dom inte blev mätta. Haha... typiskt killar. Jag o Sofie orkade inte ens äta upp.

De var så härligt väder igår kväll, så jag tackade nej till skjutsen o gick hem från bowlingen. Mellanlandade hemma i 5 min för byte av kläder, sen gick jag vidare bort mot Kubal o runt nån väg o hemåt igen. Blev 5,5 km härifrån + sträckan från bowlingen (vet ej hur långt de är). Så var iaf lite nöjd när jag kom hem. :p
Hade ju dåligt samvete för att promenaden på dan inte blev så lång som jag planerat...
Var inte riktigt på festhumör, så hoppade över festen efteråt. Men hoppas ni hade kul! :)

Jag somnade jättetidigt (för att vara en lördag). Vaknade 8 imorse av att Nova lekte gnagare, hon ville ha frukost så hon busade med kablarna till stereon. Hon vet att jag vaknar direkt av det ljudet, dålig ovana från henne.

Nej, nu är de dags att röra på sig, sitter ju ändå bara här o svamlar. Får se vart fötterna tar mig idag. ;-)

Lite bilder från gårdagen:



Allt vitt lyste, bl a Eriks tröja...


...och Sofies skor


Rickard, Wikman, Jönsson och Johan


Massa färgglada klot


Maria, Gudrun och Inger


Erik och Peter (min lagledare)


Sofie och herr Wikman

Erik "Putte" Björk blev bowlingmästare. :)



 


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: sofia
2009-05-10 @ 17:57:17 URL: http://iamfia.blogg.se/

Inte kul det där, höhö. Men vet du hur du fått den? Nää, har ju inte vart det än. Började få ont i handleden (efter en smäll) för 1,5 år sen och gick till skolsköterskan + skolläkaren, men dom sa att inget var fel, så jag tänkte inte mer på det fast det gjort ont. Borde nog gå till vårdcentralen jag med :)

Postat av: Lillan
2009-05-10 @ 18:09:45 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Fajita Pita som är sååååå gott!

Postat av: My
2009-05-10 @ 18:56:58 URL: http://myilivet.blogg.se/

Kul med bowling, men ack så svårt, särskilt efter några öl...Ha en go söndagkväll!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0