1 december!

Nu är det december! :) Vart tog hösten vägen? Tiden har gått så otroligt snabbt. Tror även att vår vecka i Rom gör att hösten gick snabbt. För bara en månad sen var jag i sommarvärmen och nu är det december. Skumt. :)
Gräset lyser grönt och det är fortfarande rätt så varmt ute. Men jag tror iaf på en vit jul, det är ju faktiskt 23 dagar kvar.

Ser att mitt senaste inlägg är från den 16 november när jag skrev om min nya mobil. Jag är iaf supernöjd med den! Ångrar mig inte en sekund att jag valde just den bland dom jag funderade på. :)
Bloggen har varit lite vilande ett tag, både pga tidsbrist och att det inte varit så bra senaste tiden...
 
Men nu när det är december så tänkte jag att jag ska försöka skriva något varje dag. Hade först en tanke på en sorts julkalender, men min fantasi räckte inte så långt. ;-)
Tänkte isf inte som en berättelse, utan mer typ som en "Dagens app", "Dagens jultips" eller något annat. Men jag vet inte, får se vad de blir. :)

Nu ska jag göra mig klar inför jobbet. Skulle egentligen haft helg nu, men ska jobba extra inatt. Lite extra julpengar är ju inte helt fel. ;-)

Bjuder på en jullåt som jag blev påmind om idag när jag och Lina var och hälsade på Sandra:


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: soffie
2011-12-02 @ 19:51:50 URL: http://soffie69.blogg.se/

ja jisses vart tog hösten vägen? Men tackl vare att dte blev en sån varm höst åp förvinter har jag mått riktigt bra, jag avskyr kylan,men nu är den på väg,men det är rätt ok då jag vet att det vänder snart om bara 2o dagar:) kramen

Postat av: Michaela | Hobbyfotograf, bloggdesign & vardag
2011-12-03 @ 11:08:25 URL: http://soeticz.webblogg.se/

svar

okej :) jag har alltid gilla amanda F ja :) tycker hon har en sån underbar röst och sjunger otroligt bra. tycker dock moa var väldigt dåolig igår ;s stängde av ljudet då hon hade sjungt typ 30 sekunder för de lät inge bra alltså ! :&

Postat av: Anonym
2011-12-03 @ 15:50:28 URL: http://tvminnen.blogg.se/

Jag tror också på en vit jul. ;)

Postat av: Sofie
2011-12-03 @ 16:02:31 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

det är bara bra :) själv? snön är än inte här, grönt gräs fortfarande! vill ha lite snö så att det blir ljust :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0