Gratis Digster Premium

Jag är beroende av musik! Vill ha musik när jag åker bil/reser, jobbar, sitter vid datorn, städar, ute o går osv. Har iofs vant mig vid att man även kan njuta av vanliga "ute-ljud" när man är ute, men fortfarande så följer ipoden med ganska ofta på mina promenader. :)

På Spotify har jag, precis som många andra, ett gäng med spellistor som jag gjort. Men ibland vill jag ha t ex en semester-lista, jul-lista, sommar-lista eller party-lista osv. Då kan det vara bra att få tips från andra. Har fått tips om en sida som heter Digster. Har inte hunnit testa den så jättemkt än, men den verkar bra av det jag sett hittills. :)

Man skriver in vad man gillar för musikgenre, favoritartister/grupper, om man vill ha musik för mingel, party, romantik, middag, träning, barn osv. Sen kan man få tips på spellistor, men kan även söka själv bland alla som finns. :) Det finns även en app så man kan få spellistorna direkt till sin iPhone.

Jag fick en värdekod från Buzzador för att få testa Digster Premium helt gratis i ett halvår.
Testa gärna Digster ni också. Om ni vill ha gratis Digster Premium i 6 månader så kan ni också använda koden Buzzador. Då får ni tillgång till alla spellistor. :)




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Mamma till William och Wilma
2011-10-21 @ 14:51:20 URL: http://blondis81.blogg.se/

God kväll.Skoj att se att du har ändat lita här inne.blev jätte fint.Ha en fin fredag.kram

Postat av: Anonym
2011-10-21 @ 16:20:18 URL: http://tvminnen.blogg.se/

Ja, man skulle verkligen inte kunna klara sig utan musik. :P

Postat av: Anonym
2011-10-22 @ 11:23:56 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Måste spana in den sidan :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0