Länge sen

Nu var det ett tag sen jag loggade in här. Tänkte att det kanske är dags att skriva några rader. :)
Jag är fortfarande utan dator. Min gick ju sönder kort efter att garantin på den gick ut. Ganska typiskt! :-/

Kollade med Dell om det var möjligt att få hjälp ändå, eftersom vi varit i kontakt med dom innan det hände. Men det gick inte. :( De var ju lite problem med den medan garantin fortfarande gällde, men fick aldrig någon riktig hjälp då. Om vi hade fått det då, så hade det kanske gått att fixa den innan garantin gick ut?!?

Så nu blir det ingen ny Dell iaf, trots att jag varit så nöjd med min dator de tre år som jag hade den...
Istället lutat det åt en Mac. Det är Lars fel. Trodde inte han skulle få över mig till äpple-sidan, men de ser ut som att han håller på att lyckas. ;-)

Jag var ju väldigt mkt emot Mac förut, men har börjat vänja mig vid Apple. Både pga att jag fått använda Lars iMac sen min började strejka, men även för att jag är så otroligt nöjd med min iPhone. Så får se vad de blir för dator. Har inte riktigt bestämt mig än. :)

Sen sist jag skrev så har jag gjort allt möjligt. Bl à spelkväll med Mia o Jimmy. Veckan efter det hade jag spelkväll med Erik, Bäck o Lina. Riktigt kul båda gångerna! Jag tycker de är så kul med sällskapsspel, men tyvärr så spelar man ju inte det så ofta.

Annars är de mest massa jobb, promenader o tråkiga vardagsgrejer som jag pysslat med. Januari har gått så fort, så man har knappt hunnit reagera!

På fredag fyller min tvillingbror år. Har ingen aning om vad jag ska köpa? Får väl sticka en sväng till stan imorgon före jobbet o se om jag kan komma på någon bra present. :)

Nu ska jag fixa med dom tråkiga räkningarna. Men fick en riktigt bra lön den här månaden. Tror det är de mesta jag fått nångång, iaf borde den vara topp 3. Så nu får man belöningen för allt slit o extrajobbande i dec. ;-)


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0