Candy Crush Saga

Ännu en dag hemma. Hade planerat att jobba kväll/natt idag, men det blev inte som jag hade tänkt mig. Mådde inte tillräckligt bra för att klara 12 h på jobbet. Blev helt slut efter en halvtimmes handling på Willys. ;-)
En sköterska från Previa ringde idag för att kolla läget. Dom gör tydligen det när man varit sjuk ett visst antal dagar. Jag hade ingen aning om det, är ju så sällan sjuk. :)
Hon avrådde mig från att jobba kväll/natt idag, hon tyckte inte alls de var en bra idé. Och hon fick ju rätt. Den tid som jag skulle börjat jobba så låg jag i soffan och sov. Försökte kolla på TV, men kunde inte hålla mig vaken. :p

Men i morgon ska jag jobba! :) Är så less på att vara hemma. Dessutom förlorar man ju rätt så mkt pengar. Den här veckan har jag missat både sön, mån, tis, tors. :(
Tur att jag jobbade så mkt extra i januari, så lönen lär ju bli rätt så bra ändå. :)

Imorgon ska jag få mitt nya överkast. Fick ett nytt när jag fyllde år. :) Det kommer bli så ljust o fint i sovrummet. :)
Fick massa bra presenter (fyllde år för ca 1 vecka sen). Bl a presentkort på Birsta City, Bauhaus, Filmstaden mm, pengar, kuddar till sängen, gardin, sällskapsspel, böcker mm. :D

Nu ska jag spela lite Candy Crush Saga innan jag ska sova. Gjorde ju misstaget att börja spela det för ca en vecka sen o självklart så blev jag fast direkt. :p Massa folk på jobbet som spelar det, de var därför jag började. Var nyfiken på vad de var för något. :)


 
Godnatt eller godmorgon (beroende på när ni läser detta).

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Mamma till William och Wilma
2013-02-08 @ 15:21:34 URL: http://blondis81.blogg.se

Ha en fin start på helgen.SKoj att du tittade in till mig efter så många månaders uppehåll..krma

Postat av: Nilla
2013-02-08 @ 19:34:58 URL: http://nillasliv.blogspot.com

Ja visst är det ett roligt spel, är på bana 111 nu och det är lika roligt och beroendeframkallande fortfarande =)

Postat av: soffie
2013-02-08 @ 19:51:42 URL: http://soffie69.blogg.se

å va roligt att höra från dej igen:) här är allt bara bra jag längtar till den 25 för då reser vi till spanien/fuerteventura så slipper jag vintern en vecka.)usch att du inte mår bra krya på dej nu ...


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0